دلایل مهمی که نشان میدهد خامنه‌ای تورک نیست.


علی خامنه ای برخلاف شایعات تورک نیست.

دلیل اول:علی حسینی خامنه مشهور به سید علی خامنه‌ای در روز ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۱۸ (برابر با ۲۸ صفر ۱۳۵۸ و ۱۶ ژوئیه ۱۹۳۹) در شهر مشهد در کشور جعلی  ایران به دنیا آمد.
پدرش سید جواد و پدربزرگش سید حسین از روحانیون دو رگه آذربایجان+عرب مقیم نجف و جدش اهل تفرش و مهاجر بود و برای امام جمعه خامنه تعین شده و با یک دختر خامنه ازدواج کرده بود.
بنا بگفته خودش و اسناد موجود مادر خود سید علی هم اهل مشهد بود و سید علی از پدر چند رگه(عرب+فارس+تورک) و مادر فارس بدنیا آمده است. در وبسایت رسمی خو دیکتاتور معروف شجرنامه وی و اطلاعات خود وی در مورد اصل و نصبش نیز است. 
دلیل دوم :
می‌دانیم که آخوند‌های سید و کله عمامه سیاه خود را عرب و از نوادگان  محمد و امامان میدانند این خود دلیل واضح بر تورک نبودن و دو رگه عرب/فارس بودن وی بنا به اعتراف وب سایت رسمی وی است .
سیدها نوادگان بنی هاشم هستند که نسل و نصب آنها به حضرت محمد میرسد.
دلیل سوم: در فلسفه تورکان موجودی بنام مانقورد داریم که اصالتا تورک ولی خود فروخته به دشمن هستند که  هیتلر آنها را ستون پنجم دشمن و یهود ها آنرا یهود از خود بیزار مینامند. خود تورکها در باور ملی ملت تورک این افراد اگر هم از پدر مادر تورک زاده شوند باز تورک حساب نمیکنند. تورک بودن تنها از نظر اتینیک و ملیت نیست بلکه شعور ملی‌ و همانند تورک زیستن و تورک مردن اولین حرف را در تورک بودن می‌زند.چند کلمه ترکی حرف زدن خامنه‌ای الزاما بیانگر این نیست که تورکی بلد است. 

آتاتورک یک جمله معروف دارد" نه‌ موتلو تورکوم دینه" - یعنی‌ خوش بحال کسی‌ که خود را تورک بنماد. در واقع رک میگویدخوشبخت است کسی که شعور ملی تورک را دارد.
آتا تورک نمی‌گوید" نه‌ موتلو تورکوم اولانا" یعنی‌ نمیگوید خوش بحال کسی‌ که تورک بدنیا آمده .
حتی  فرض بر این بگذاریم که  خامنه_ای یک تورک تمام عیار بوده و فرض محال در آزربایجان بدنیا امده و بزرگ شده بود در این صورت بر فرض تورک بودن ایشان , باز ایشان را نمیتوان تورک نامید چون در تعریف ترک‌ها تورک کسی‌ است که خود را تورک بداند و برای وطن خود و ملت خود گام برداشته واز هویّت و اصالت خود دفاع کند.

ویران باد زندان ایران 
محو باد اشغال گری ایرانی‌ و توهم آریایی 
محو باد جمهوری اسلامی فاشیستی و تفکرات پان ایرانیستی و شوینیستی فارسی
مستقل باد آزربایجان و ملل دربند تحت اشغال فارس زیر نام هویت جعلی ایرانی‌

Yorumlar