وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، با عاجزیت خود ،۳دولت تورکیه،اسرائیل و عربستان را باهم آشتی داد



 وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، با عاجزیت خود ،۳دولت تورکیه،اسرائیل و عربستان را باهم آشتی داد


 در ۳ سال‌ گذشته با شدت یافتن جنگ بین سرویسهای اطلاعاتی  اسرائیل-ایران،با شکست های پی در پی واجا از موساد در عملیات ضد جاسوسی داخلی و خارجی، حذف  موفق سران اصلی و حساس رژیم ایران توسط #موساد انهم در خاک ایران ، خالی کردن اتاقهای کوزمیک اطلاعاتی رژیم ایران توسط اسرائیل در طهران و اصفهان و یزد، عاجزیت ایران از مقابله به مثل و دفاع در مقابل حملات اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در خاک خودش ایران،ضعف اطلاعاتی و عملیاتی ایران در مواضع #سوریه و لبنان در مقابل اسرائیل،و ... همه این شکستها و ناتوانیها،در افکار عمومی ایران و جهان چهره مفتضحانه و هارت و پورت کن از ایران به نمایش گذاشته که هیچ قدرتی جز فحاشی، تهدید و ضعیف کشی ندارد.


در هفته های اخیر با حذف مجدد  تروریست‌های#سپاه و افراد موثر رژیم در خاک ایران توسط موساد سبب شده که ایران دست به حمله نامردانه و ناموفق بزند.


ایران که قدرت هیچ عملیات در خاک اسرائیل و توان ضربه بر ماموران رده بالای اسرائیل را ندارد، تصمیم داشت طبق ماهیت#تروريستي و غیرانسانی خود، شهروندان عادی و گردشگرهای اسرائیلی را در #ترکیه ترور کند تا شايد بتواند حداقل کمی از عقده های قشر بسیجی، سپاهی و مزدبگیران بیت #رهبری را ارضا کند.


خوشبختانه با رصد داهیانه میت (سازمان اطلاعاتی ترکيه) نقشه تخریب و #ترور ایران کشف و به اسرائیل خبر داده شد و هفته پیش میت بطور ضربتی دو شبکه #جاسوسی و#ترور ایران در ترکیه را خنثی کرد.


گرچه این نقشه عاجزانه#ایران سبب شد که برای کوتاه مدت#اسراییل شهروندان خود را از ترکیه فراخوانده و از سفرهای توریستی  اسرائیلی‌ها به ترکیه به طور موقت بکاهد ولی روابط سرد دیپلماسی را گرم، همکاری #نظامی -اطلاعاتی ترکیه با #اسرائیل را  بیشتر کرده و اتحاد استراتژیکی ترکیه و اسرائیل را افزایش داد.


از طرف دیگر#محمد_بن_سلمان  ولیعهد#عربستان سعودی که به مسله واقف بود بلافاصله وارد گود شد تا#جبهه سه سازمان اطلاعاتی میت، موساد،رئاسة الاستخبارات العامة (سازمان اطلاعات عربستان) را علیه وزارت اطلاعات ایران تشکیل دهد.


در این مدت کوتاه جنگ جاسوسان و سرویس‌های اطلاعاتی دو دولت نشان داد که سازمان اطلاعات ایران از نظر کیفیت و کمیت #اطلاعاتی - ضد اطلاعاتی و پتانسیل عملیاتی بسیار عاجتر  و ضعیفتر است که تبلیغاتش را میکند.اطلاعات ایران فقط می‌تواند بر شهروندان خود و فعالین سیاسی و ملی در داخل ایران قلدری کند.

 

آتاخان۲۰۲۲

Yorumlar