ملتی که بدست روشنفکران خویش مریض شد




 وقتی ملتی بدست #روشنفکران خویش دچار بیماری نژاد پرستی و خودبرتربینی میشود آیا امیدی هست که ملل دیگری با چنین #ملت متوهم زده و دشمن تراش در یک چهارچوب همزیستی کنند؟

آیا با چنین #ملت متوهم زده که نه خود پیشرفت میکند و هم از ملل دیگر شانس پیشرفت و توسعه و حتی امکان #انسانی زیستن و #حقوق ملی و انسانی را از میلیونها انسان میگیرد تا دروغهای" #آریایی و ایرانیک " خود ادامه یابد، میشود به آینده امیدوار بود ؟

آیا میشود به بهتر شدن اوضاع حتی بعد از تعویض رژیم و یا حاکمیتی داشت؟

همزیستی ملل دیگر با چنین ملت متوهم زده و اجتماع خطرناک و نفرت پراکن چقدر عقلانی است؟

وقتی روشنفکران و اندیشمندان یک ملت با دروغ های خطرناک و نفرت پراکن اجتماعی را شکل میدهند آیا میشود امیدی به بهبودی اوضاع و احقاق حقوق ملی برای ملل دیگر داشت؟

چرا در عصر بیست یکم و دنیای #علم و تکنولوژی این ملت و روشنفکران و #سیاسیون آن به #دشمن پراکنی، #نفرت پراکنی ، #خرافه پراکنی ، بیمار پروری ادامه میدهند؟

آیا جواب این سوالات این نیست که این ملت به اصلاح آریایی و بالفرض #ایرانی، نود سال است با اشغال #وطن ملل دیگر و استعمار ملل منطقه همچون #آزربایجان، #الاحواز ، #تورکمنستان ، #بلوچستان ....سرپا ایستاده است؟

آیا علتش، #شونیزم #فارس و اشغالگری ایرانی نیست که برای مشروعیت دهی به سیاست استعمارگری خویش و با میلیاردها دلار و با توسل به #زندان و #شکنجه و قتل عام توانسته نود سال بر وطن ملل دیگر سلطه براند ؟

مگر جز این است که سیاستهایی همچون آسیملاسیون، جعل هویت ملی ملل و تحریف #تاریخ ملل منطقه ،ممنوعیت #زبان و #هویت و حقوق ملی ملل، یکسان سازی ملی ملل فقط و فقط برای هموار کردن جاده استثماری #پارسی در وطن ملل غیر فارس و غیر ایرانیک است؟

وقتی روشنفکران یک ملت چنین بدور از علم و واقعیت و با توهم جامعه ای را شکل دهند مطمنا رژیم های آن ملت به کشتار و اذیت ملل دیگر ادامه خواهد داد و خود مردم آن جامعه با تمام تلاشش در تحقیر ، دشمنی و نفرت پراکنی علیه ملل دیگر خواهد بود

با چنین ملت نه تنها همزیستی نمیشود بلکه مذاکره و یا صحبت مدنی مثل کوبیدن آب در هاون خواهد بود
#آتاخان

Yorumlar